Ak chcete byť úspešní, začnite hneď
Newyorský módny návrhár a podnikateľ, Jevaughn Williams AKA Mugzy McFly premenil svoj detský sen na realitu s Signed By McFly, streetwearová značkou, ktorá upúta pozornosť profesionálnych športovcov, hudobníkov a celebrít po celom svete.
Narodil sa a vyrastal v hlavnom meste módy na svete v New Yorku. Mugzy vyrástol s hlbokým uznaním a bystrým okom pre módu. Najprv experimentoval s kreatívnym dizajnom v trinástich rokoch, keď začal vyrábať ručne vyrábané oblečenie, ktoré zodpovedá jeho obľúbenému. tenisky. Mugzy navštevoval Johns University, kde získal titul v odbore účtovníctvo, odbor, ktorý mu do značnej miery pomohol pripraviť sa na úspech začínajúceho podnikateľa a podnikateľov. V roku 2013 Mugzy, ktorý vystavuje rovnaký ruch a drsnosť svojho rodného mesta Bronxe, tak preslávil, založil vlastnú grafickú značku tričká Signed by McFly. Bez investorov alebo vonkajšieho finančného zázemia začala Mugzy značku od základu a sama riadila všetky stránky podnikania, od financií, výroby, plánovania akcií až po grafický a módny dizajn. Táto skúsenosť inšpirovala motto spoločnosti: „Viac snov, menej spánku“. Od založenia značky Mugzy rozšíril kolekciu o inovatívne a inšpirované pánske a dámske designy, ktoré sú hlboko zakorenené v jeho pôvodnej víziu.
Nedávno som mal príležitosť urobiť rozhovor s Mugzym. Tu sú niektoré z vrcholov tohto rozhovoru:
Jill Griffin: Povedzte mi o svojom podnikaní. Ako ste začali v módnom priemysle?
Mugzy McFly: Ako teenager vyrastajúce v Bronxe v New Yorku som si hlboko vážil módy. Začal som experimentovať s kreatívnym dizajnom a ručne vyrábaným oblečením, ktoré ladilo s mojimi obľúbenými teniskami. Vyrástol som tvrdo, ale napriek tomu som chcel vyzerať dobre. Nemohol som si dovoliť toho veľa kúpiť, namiesto toho som to vytvoril. Vlastnil som tri páry nohavíc a strategicky je otáčal, aby som skryl svoj obmedzený šatník.
Ako som starli, začal som robiť nejaké modelovanie pre miestne módne spoločnosti a prvýkrát som si uvedomil, že móda môže byť skutočnou kariérou
Jill: Akým jedinečným výzvam ste čelili ako vlastník afroamerickej firmy?
McFly: Keď som začínal, nemal som model úspechu, na ktorý by som sa mohol pozerať, najmä v módnom priemysle. Dnes vidíme rozmanitejšie značky a zakladateľa z rôznych prostredí, ale keď som vyrastal, nikdy som nevidel príbehy o úspechu odvetvia z môjho rodného mesta, Bronxe. Nemal som prístup k žiadnym mentorům, ktorí by mi pomohli ukázať cestu. Mám pocit, že sú chvíle, kedy je „nákup z čierneho biznisu“ vnímaný ako akt charity namiesto toho, aby sme uznávali kvalitu a umenie našej práce. Radšej si to kúpite, pretože sa vám to páči! Niekedy ľudia jednoducho majú pocit, že vám miesto toho robia láskavosť, takže nakupujú od vás, takže je to výzva – nebyť vážne vyradení z brány, musíte sa naozaj preukázať
Jill: Z akých chýb ste sa poučili?
McFly: Snažiť sa potešiť každého je veľký. Dozvedel som sa, že keď začínate podnikať, musíte mať víziu a príbeh a mali by ste sa ich držať, pretože inak je to banda šéfov a málo Indov. Ak sa snažím potešiť každého, stratím víziu a moja kúsky potom nebudú hovoriť mojím štýlom, alebo by som musel začať vyrábať kúsky na mieru pre každého. Ak to prinesiem zo správneho miesta, dôverujem svojmu tvorivému procesu, urobím najlepší produkt. Ďalšou chybou, do ktorej som spadol, bolo prevzatie skúseností a obáv druhých a ich vlastné. Mal som ľudí, aby mi povedali, aby som to nerobil robiť a robiť to, pretože je to ťažké a len preto, že to bola ich skúsenosť, to neznamená, že budem čeliť rovnakým problémom. Na začiatku budovanie svojej značky som sa kvôli tomu bál robiť čokoľvek.
Jill: Ako vaša spoločnosť pomáha komunite v Bronxe?
McFly: Poskytujem správu a mentorstvo značke mnohým ľuďom v mojej komunite. Neustále hľadám príležitosti, ako ľuďom poradiť a poradiť, pretože som to nedospel. Za posledné štyri roky som hostil každoročné prázdninové vyskakovacie okno v Bronxe združujúca viac ako 20 malých čiernych podnikov. Milujem komunitu v Bronxe a vďaka tomu sa dostanem k tomu, aby som pomohol povýšiť ďalšie miestne dizajnérmi a pomocou mojej siete vytvoril platformu pre vlastníkov malých podnikov.
Jill: Môžete sa podeliť o niekoľko tipov pre ostatných kreatívy, ktorí uvažujú o začatí vlastného podnikania?
McFly: Mojím hlavným tipom je, že musíte zamilovať peniaze a namiesto toho investovať do svojej práce len preto, že ich máte radi. Okrem príjmov ide o prepojenie s kariérou, ktorá vám dá šťastie a slobodu. Založenie značky a experimentovanie si vyžaduje čas a peniaze, očakávajte, že si budete musieť dať na čas. Zaobchádzajte ako; Za tri až štyri roky možno nebudem zarábať žiadne skutočné peniaze. A ak to dokážeš, budeš v poriadku. A to je naozaj zásadný a vy viete, len aby ste mali svoje vlastné ciele a sústredili sa na seba a mali by ste byť v poriadku.
Prestaňte tiež čakať na správny čas a začnite. Som samouk, začal som malé experimentovanie a naučil som sa veci za chodu. Prešiel som od obyčajného tlače návrhov k zložitejšiemu vyšívanie výšiviek ku skutočnému rezanie a šitie až k vytváranie technickej obuvi. Jedným z mojich prvých návrhov bolo sloganmi tričko s nápisom „Viac snov, menej spánku“, čo je dnes motto našej spoločnosti.